prikaz prve stranice dokumenta Analiza medijskih navika i preferencija nove publike
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza medijskih navika i preferencija nove publike

Herljević, Mia
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Herljević, M. (2017). Analiza medijskih navika i preferencija nove publike (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601

Herljević, Mia. "Analiza medijskih navika i preferencija nove publike." Završni rad, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601

Herljević, Mia. "Analiza medijskih navika i preferencija nove publike." Završni rad, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601

Herljević, M. (2017). 'Analiza medijskih navika i preferencija nove publike', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601

Herljević M. Analiza medijskih navika i preferencija nove publike [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2017 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601

M. Herljević, "Analiza medijskih navika i preferencija nove publike", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.