prikaz prve stranice dokumenta Komunikacija s nezadovoljnim klijentima na primjeru turističke agencije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Komunikacija s nezadovoljnim klijentima na primjeru turističke agencije

Varga, Dunja
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Varga, D. (2018). Komunikacija s nezadovoljnim klijentima na primjeru turističke agencije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811947

Varga, Dunja. "Komunikacija s nezadovoljnim klijentima na primjeru turističke agencije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811947

Varga, Dunja. "Komunikacija s nezadovoljnim klijentima na primjeru turističke agencije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811947

Varga, D. (2018). 'Komunikacija s nezadovoljnim klijentima na primjeru turističke agencije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811947

Varga D. Komunikacija s nezadovoljnim klijentima na primjeru turističke agencije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811947

D. Varga, "Komunikacija s nezadovoljnim klijentima na primjeru turističke agencije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811947

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.