prikaz prve stranice dokumenta Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba

Mardešić, Marino
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Mardešić, M. (2018). Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić, Marino. "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić, Marino. "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić, M. (2018). 'Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić M. Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

M. Mardešić, "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.