prikaz prve stranice dokumenta Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće

Berišić, Esther
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Berišić, E. (2018). Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133

Berišić, Esther. "Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133

Berišić, Esther. "Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133

Berišić, E. (2018). 'Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133

Berišić E. Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133

E. Berišić, "Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.