prikaz prve stranice dokumenta Marketinški plan organizacije događanja s temom održivog uzgoja biljaka u interijerima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinški plan organizacije događanja s temom održivog uzgoja biljaka u interijerima

Šarić, Antonia
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Šarić, A. (2018). Marketinški plan organizacije događanja s temom održivog uzgoja biljaka u interijerima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:108361

Šarić, Antonia. "Marketinški plan organizacije događanja s temom održivog uzgoja biljaka u interijerima." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:108361

Šarić, Antonia. "Marketinški plan organizacije događanja s temom održivog uzgoja biljaka u interijerima." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:108361

Šarić, A. (2018). 'Marketinški plan organizacije događanja s temom održivog uzgoja biljaka u interijerima', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:108361

Šarić A. Marketinški plan organizacije događanja s temom održivog uzgoja biljaka u interijerima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:108361

A. Šarić, "Marketinški plan organizacije događanja s temom održivog uzgoja biljaka u interijerima", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:108361

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.