prikaz prve stranice dokumenta Usporedna analiza vodećih brendova u hrvatskoj pivarskoj industriji primjenom 4-D modela
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Usporedna analiza vodećih brendova u hrvatskoj pivarskoj industriji primjenom 4-D modela

Babočajić, Luka
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Babočajić, L. (2021). Usporedna analiza vodećih brendova u hrvatskoj pivarskoj industriji primjenom 4-D modela (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:110620

Babočajić, Luka. "Usporedna analiza vodećih brendova u hrvatskoj pivarskoj industriji primjenom 4-D modela." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:110620

Babočajić, Luka. "Usporedna analiza vodećih brendova u hrvatskoj pivarskoj industriji primjenom 4-D modela." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:110620

Babočajić, L. (2021). 'Usporedna analiza vodećih brendova u hrvatskoj pivarskoj industriji primjenom 4-D modela', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:110620

Babočajić L. Usporedna analiza vodećih brendova u hrvatskoj pivarskoj industriji primjenom 4-D modela [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:110620

L. Babočajić, "Usporedna analiza vodećih brendova u hrvatskoj pivarskoj industriji primjenom 4-D modela", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:110620

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.