prikaz prve stranice dokumenta Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen

Žilić, Damir
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Žilić, D. (2020). Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Žilić, Damir. "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Žilić, Damir. "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Žilić, D. (2020). 'Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Žilić D. Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

D. Žilić, "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.