prikaz prve stranice dokumenta Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Sali – Dugi otok
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Sali – Dugi otok

Džeko, Jana
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Džeko, J. (2020). Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Sali – Dugi otok (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:143905

Džeko, Jana. "Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Sali – Dugi otok." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:143905

Džeko, Jana. "Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Sali – Dugi otok." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:143905

Džeko, J. (2020). 'Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Sali – Dugi otok', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:143905

Džeko J. Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Sali – Dugi otok [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:143905

J. Džeko, "Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Sali – Dugi otok", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:143905

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.