@mastersthesis{fpzg:2152, author = {{Škabić, Luka}}, title = {{Osobni brend - studija slučaja Maje Šuput}}, } @mastersthesis{fpzg:2149, author = {{Žužul, Nikolina}}, title = {{Oblikovanje percepcije mladih o politici u Hrvatskoj putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{fpzg:2142, author = {{Župančić, Jana}}, title = {{Korisnička apatija}}, } @mastersthesis{fpzg:2028, author = {{Karačić, Ana}}, title = {{Komunikacija predsjednika Volodomira Zelenskog na društvenim mrežama za vrijeme rata u Ukrajini}}, } @mastersthesis{fpzg:2029, author = {{Kristić, Paula}}, title = {{Mobilizirajući učinak društvenih mreža u #FreeBritney pokretu}}, } @mastersthesis{fpzg:2025, author = {{Dragičević, Mihaela}}, title = {{Novi imidž radija pod utjecajem Instagrama i Tik Toka: primjer Narodnog, Otvorenog, Antene Zagreb i Radija Dalmacije}}, } @mastersthesis{fpzg:2024, author = {{Bošnjaković, Terezija}}, title = {{Svekanalna komunikacija u IT industriji: Studija slučaja tvrtke Croz}}, } @mastersthesis{fpzg:2026, author = {{Honović, Petra}}, title = {{Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:2027, author = {{Jukić, Zdravka}}, title = {{Uloga društvenih mreža u održavanju partnerskih odnosa na daljinu}}, } @mastersthesis{fpzg:1911, author = {{Vazniak, Julia}}, title = {{Komunikacija kazališta na društvenim mrežama na primjeru pet nacionalnih kazališta u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:1859, author = {{Blaž, Jelena}}, title = {{Društveno-politička satira na novim medijima}}, } @mastersthesis{vern:2334, author = {{Kalem, Matej}}, title = {{Ispitivanje medijskih navika i ponašanja generacije Y i Z}}, } @mastersthesis{fpzg:1714, author = {{Tušek, Valentina}}, title = {{Brendiranje države kroz komunikaciju na službenim profilima političara: primjer Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:1715, author = {{Tomljenović, Nera}}, title = {{Kako su online platforme promijenile glazbenu industriju}}, } @mastersthesis{fpzg:1741, author = {{Bratić, Ana}}, title = {{Komunikacijska inovacija na društvenim mrežama: studija slučaja Elona Muska i Tesle}}, } @mastersthesis{fpzg:1716, author = {{Boko, Antea}}, title = {{Medijske navike i korištenje pametnih mobilnih uređaja: Individualizacija medijske prehrane}}, } @mastersthesis{fpzg:1732, author = {{Pepelko Farszky, Izabela}}, title = {{Promocija i marketing na e-sportskim natjecanjima: Primjer video igre League of Legends}}, } @mastersthesis{fpzg:1734, author = {{Domančić, Lana}}, title = {{Strateška komunikacija luksuznih brendova na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{vern:2165, author = {{Juričić, Ana}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na ponašanje mladih}}, } @mastersthesis{fpzg:1673, author = {{Puljić, Josipa}}, title = {{Uloga digitalnih alata u održavanju poslovne komunikacije za vrijeme koronakrize}}, } @mastersthesis{vern:2156, author = {{Atlija, Anamarija}}, title = {{Postavljanje nove strategije na društvenim mrežama na primjeru Mamine škrinjice}}, } @mastersthesis{fpzg:1628, author = {{Mikša, Martina}}, title = {{Konstrukcija stvarnosti na Instagramu među hrvatskim studentima}}, } @mastersthesis{fpzg:1563, author = {{Mezdjić, Petra}}, title = {{KRIZNA KOMUNIKACIJA STOŽERA CIVILNE ZAŠTITE REPUBLIKE HRVATSKE USLIJED PANDEMIJSKE KRIZE COVID-19 NA FACEBOOKU I TWITTERU}}, } @mastersthesis{fpzg:1522, author = {{Sertić, Davor}}, title = {{Leksički razvoj standardnog hrvatskog: odnos institucionalnih tvorenica i spontano proširenih posuđenica}}, } @mastersthesis{fpzg:1383, author = {{Atlija, Ena}}, title = {{Percepcija studenata Sveučilišta u Zagrebu o utjecaju influencer marketinga na potrošačke navike}}, } @mastersthesis{fpzg:1404, author = {{Buljanović, Ema}}, title = {{Start up tvrtke i njihov razvoj na društvenim mrežama: Studija slučaja Moel}}, } @mastersthesis{fpzg:1369, author = {{Vuković, Jelena}}, title = {{Uloga društvenih mreža u promicanju Grassroots pokreta, studija slučaja na primjeru Alexandrie Ocasio-Cortez}}, } @mastersthesis{fpzg:1391, author = {{Braer, Maria}}, title = {{Krizno komuniciranje Konzuma u vrijeme pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{fpzg:1444, author = {{Jeličić, Ivona}}, title = {{Uloga i učinak 'hejtanja' na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{fpzg:1516, author = {{Raguž, Veronika}}, title = {{Uloga prvih dama u kreiranju imidža predsjednika}}, } @mastersthesis{fpzg:1434, author = {{Hasnek, Matej}}, title = {{Korištenje društvenih mreža u procesu brendiranja osoba i projekata}}, } @mastersthesis{fpzg:1560, author = {{Gulin, Matina}}, title = {{PREDSJEDNIČKI IZBORI U HRVATSKOJ 2019./2020.: POLITIČKA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{vern:1543, author = {{Bitunjac, Dijana}}, title = {{Ispitivanje stava mladih o društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{vern:1532, author = {{Kotrman, Mirela}}, title = {{Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos}}, } @mastersthesis{fpzg:1564, author = {{Mihovilović Pajkin, Marina}}, title = {{POLITIČKA KOMUNIKACIJA HRVATSKIH GRADONAČELNIKA NA FACEBOOKU}}, } @mastersthesis{fpzg:1245, author = {{Hozmec, Vanja}}, title = {{"Reality politika": odnos reality televizije i politike na primjeru obitelji Kardashian}}, } @mastersthesis{fpzg:1228, author = {{Soldo, Martina}}, title = {{Izvještavanje američkih i britanskih portala o Hrvatskoj tijekom i nakon Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji 2018.}}, } @mastersthesis{fpzg:1159, author = {{Vrdoljak, Kristina}}, title = {{Odnos političke fikcije i javnog diskursa u Hrvatskoj na primjeru "Sluškinjine priče"}}, } @mastersthesis{fpzg:1258, author = {{Pauković, Donatella}}, title = {{Percepcija mladih u Hrvatskoj o celebrity političarima: analiza publika}}, } @mastersthesis{fpzg:1210, author = {{Perošević, Lara}}, title = {{Politička komunikacija kandidata na Facebooku na predsjedničkim izborima 2019./2020.}}, } @mastersthesis{fpzg:1204, author = {{Galić, Gabriela}}, title = {{Politička komunikacija kandidata na društvenim mrežama na hrvatskim predsjedničkim izborima 2019./2020.}}, } @mastersthesis{fpzg:1259, author = {{Topić, Patricija}}, title = {{Strateško upravljanje karakterom u izbornim kampanjama - slučaj Zorana Milanovića}}, } @mastersthesis{fpzg:1191, author = {{Senjak, Antonija}}, title = {{Analiza PR strategije i kriznog komuniciranja na primjeru Fyre Festivala}}, } @mastersthesis{fpzg:1227, author = {{Šipušić, Antonija}}, title = {{Analiza video materijala na društvenim medijima: studija slučaja vodećih dnevnih novina u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:1160, author = {{Prnjak, Mihaela}}, title = {{Novi mediji kao alat upravljanja brendom na primjeru lanca hotela "Hilton Hotels & Resort"}}, } @mastersthesis{fpzg:1168, author = {{Dogan, Tea}}, title = {{Utjecaj online prodavaonica na potrošačke navike studenata}}, } @mastersthesis{vern:1154, author = {{Cuculić, Ana Marija}}, title = {{Istraživanje popularnosti influencerske promocije na primjeru TikTok aplikacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1292, author = {{Boroje, Nikoleta}}, title = {{Kreiranje brenda maslinovog ulja otoka Šipana}}, } @mastersthesis{fpzg:1312, author = {{Bući, Doroteja}}, title = {{Medijski diskurs o nasilju: usporedba medijske reprezentacije masovnih pucnjava na američkim i hrvatskim portalima}}, } @mastersthesis{fpzg:1281, author = {{Žužul, Nikolina}}, title = {{Parfemi Nusha i Mattan: kako stvoriti vlastiti brend?}}, } @mastersthesis{fpzg:1273, author = {{Župančić, Jana}}, title = {{Prikaz mentalnih i psihičkih poteškoća, ovisnosti i smrti u suvremenim američkim i britanskim filmovima i serijama}}, } @mastersthesis{fpzg:890, author = {{Imbriovčan, Ana}}, title = {{Analiza mema kao oblika političke participacije mladih u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:875, author = {{Budi, Tin}}, title = {{Analiza online komunikacije Hrvatskog rukometnog saveza}}, } @mastersthesis{fpzg:894, author = {{Mrkoci, Petra}}, title = {{Influenceri u Hrvatskoj: analiza utjecaja i popularnost}}, } @mastersthesis{fpzg:877, author = {{Obradović, Dijana}}, title = {{Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala}}, } @mastersthesis{fpzg:1017, author = {{Šegvić, Vesela}}, title = {{Specijalizirano izvještavanje na primjeru odbojke u sportskim rubrikama Večernji list i Jutarnji list za 2017. godinu}}, } @mastersthesis{fpzg:1043, author = {{Čiček, Marija}}, title = {{Twitter kao alat za celebrity politiku: studija slučaja svjetskih glazbenika}}, } @mastersthesis{fpzg:876, author = {{Škof, Mirta}}, title = {{Što generacije X, Y i Z objavljuju na društvenim mrežama: analiza sadržaja objava na Facebooku i Instagramu}}, } @mastersthesis{fpzg:888, author = {{Baković, Antonia}}, title = {{Život kroz filtere: analiza korištenja Instagrama kod mladih}}, } @mastersthesis{fpzg:948, author = {{Dolinar, Daniela}}, title = {{Promocija putem Instagrama: studija slučaja svjetski poznatih influencera}}, } @mastersthesis{vern:438, author = {{Vujić, Filip}}, title = {{Odnosi s javnošću kao podrška poslovnom sektoru na primjeru odabrane tvrtke}}, } @mastersthesis{fpzg:747, author = {{Milković, Kristian}}, title = {{Analiza sadržaja online komunikacije populističkih stranaka u Ujedinjenom Kraljevstvu, Italiji i Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:851, author = {{Rosandić, Veronika}}, title = {{Biti influenser u Hrvatskoj: samoostvarenje i profit kroz YouTube kanal}}, } @mastersthesis{fpzg:729, author = {{Ernečić, Vlatka}}, title = {{Cyberfeminizam i digitalni aktivizam: studija slučaja pokreta #Metoo}}, } @mastersthesis{fpzg:842, author = {{Ivanković, Ivona}}, title = {{Influenseri na društvenim medijima u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:693, author = {{Barešić, Dolores}}, title = {{Kako komuniciraju adolescenti: analiza komunikacijskih navika}}, } @mastersthesis{fpzg:858, author = {{Zagorac, Nikol}}, title = {{Konvergencijsko novinarstvo u Hrvatskoj: studija slučaja "24 sata"}}, } @mastersthesis{fpzg:830, author = {{Tisanić, Martin}}, title = {{Medijske navike i privlačnost streamera: studija slučaja Hrvatska}}, } @mastersthesis{fpzg:696, author = {{Mršić, Patricia}}, title = {{Usporedba online komunikacije uspješnih turističkih zajednica u Hrvatskoj: studija slučaja TZ Dubrovnika i TZ Poreča}}, } @mastersthesis{fpzg:805, author = {{Basioli, Frane}}, title = {{Analiza online komunikacije Hrvatske turističke zajednice}}, } @mastersthesis{fpzg:806, author = {{Jagić, Janja}}, title = {{Online promocija Hrvatske turističke zajednice na emitivnim tržištima}}, } @mastersthesis{fpzg:607, author = {{Drandić, Maria}}, title = {{Kako online zajednice popularne kulture postaju offline inicijative: studija slučaja Marvel Universa}}, } @mastersthesis{fpzg:617, author = {{Halilović, Vanja}}, title = {{Medijska reprezentacija žena u službi u Hrvatskoj vojsci}}, } @mastersthesis{fpzg:618, author = {{Osojnik, Paula}}, title = {{Medijske generacije: Prve televizijske publike u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:609, author = {{Horvat, Marija}}, title = {{Učinak video igre "Flappy Bird" na adolescente}}, } @mastersthesis{vern:71, author = {{Lovrić, Frane}}, title = {{Uloga društvenih mreža na primjeru komunikacija odabranih poslovnih banaka}}, } @mastersthesis{fpzg:504, author = {{Kovačević, Mila}}, title = {{Konstruktivno novinarstvo: Analiza TV priloga u Provjerenom (Nova TV) i Labirintu (HRT) kroz teoriju konstruktivnog novinarstva}}, } @mastersthesis{fpzg:525, author = {{Bosak, Katarina}}, title = {{Lokalni govor i medijske stereotipizacije jezika: slučaj Našice}}, } @mastersthesis{fpzg:517, author = {{Prkut, Maria}}, title = {{Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta}}, } @mastersthesis{fpzg:518, author = {{Ouahchia, Lorena}}, title = {{Društveni mediji kao izvori vijesti: slučaj kandidata za ministra branitelja Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:533, author = {{Mikloš, Petra}}, title = {{Platforma za izražavanje slobode mišljenja ili igra po pravilima: eksperimentalno istraživanje društvene mreže Facebook}}, } @mastersthesis{fpzg:519, author = {{Tomašić, Ana Marija}}, title = {{Sportofili na društvenim mrežama: karakteristike i navike}}, } @mastersthesis{fpzg:515, author = {{Boltižar, Matija}}, title = {{Uloga videoigara u socijalnom ponašanju djece od 5. do 8. razreda osnovne škole}}, } @mastersthesis{fpzg:461, author = {{Milevoj, Karla}}, title = {{Brendiranje Istre putem društvenih mreža: studija slučaja maslinovo ulje}}, } @mastersthesis{fpzg:530, author = {{Berečić, Doris}}, title = {{Regionalni identitet Istre u predizbornoj online komunikaciji Istarskog demokratskog sabora na parlamentarnim izborima 2016. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:395, author = {{Bračko, Paula}}, title = {{Elementi celebrity politike u političkoj komunikaciji Josipa Broza Tita}}, } @mastersthesis{fpzg:464, author = {{Božić, Leon}}, title = {{Homofobija i seksizam u televizijskoj seriji "Empire"}}, } @mastersthesis{fpzg:531, author = {{Budić, Barbara}}, title = {{Suvremena politička komunikacija putem društvenih mreža - analiza sadržaja predizborne kampanje za predsjednika SAD-a 2016. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:528, author = {{Bagarić, Jelena}}, title = {{Uloga sportaša u parlamentarnim izbornim kampanjama u Hrvatskoj od 2000. do 2015. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:420, author = {{Stojanov, Hrvoje}}, title = {{Odnosi s javnošću u jedinicama lokalne samouprave - primjer Grada Karlovca}}, } @mastersthesis{fpzg:446, author = {{Bebek, Ena}}, title = {{Promocija neprofitnog kazališta u Republici Hrvatskoj na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{fpzg:563, author = {{Pasarić, Kristina}}, title = {{Uloga poznatih osoba u online komunikaciji političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:368, author = {{Klarin, Nina}}, title = {{Online komunikacija Hrvatske turističke zajednice: analiza objava na Facebooku, Twitteru i Instagramu}}, } @mastersthesis{fpzg:329, author = {{Bednaž, Mia}}, title = {{Društvene mreže u novinarstvu: Karakteristike komunikacije novinara i publike putem službenih facebook stranica novinara 24sata}}, } @mastersthesis{fpzg:330, author = {{Injac, Monika}}, title = {{Novinarke u udarnim vijestima središnjih informativnih emisija HTV-a, Nove TV i RTL-a}}, } @mastersthesis{fpzg:335, author = {{Hemen, Ivona}}, title = {{Politički marketing na društvenim mrežama i etički prijepori}}, } @mastersthesis{fpzg:79, author = {{Cebin, Željko}}, title = {{Crowdfunding: uloga interneta u alternativnim načinima financiranja na primjeru Oculus Rifta}}, } @mastersthesis{fpzg:222, author = {{Alar, Antonija}}, title = {{Promocija zdrave prehrane online: studija slučaja najpopularnijih hrvatskih portala}}, } @mastersthesis{fpzg:277, author = {{Alar, Antonija}}, title = {{Promocija zdrave prehrane online: studija slučaja najpopularnijih hrvatskih portala}}, } @mastersthesis{fpzg:86, author = {{Pavičić, Mario}}, title = {{Analiza razlika između cyber terorizma i cyber kriminala: studija slučaja}}, } @mastersthesis{fpzg:109, author = {{Kobeščak, Danijela}}, title = {{Korištenje različitih medijskih formi na društvenim mrežama: usporedba FB komunikacije drogerija u Hrvatskoj tijekom novogodišnjih blagdana}}, } @mastersthesis{fpzg:193, author = {{Lukačić, Mirjana}}, title = {{Online komunikacija Isil-a i strah od terorizma: kvalitativno istraživanje studenata Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu}}, } @mastersthesis{fpzg:241, author = {{Potočnik, Lucija}}, title = {{Percepcija uloge društvenih medija u ponašanju mladih birača na parlamentarnim izborima u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:203, author = {{Kovač, Iva}}, title = {{Stvaranje online zajednice i njezina primjena u školstvu: studija slučaja pilot projekta e-škole}}, } @mastersthesis{fpzg:242, author = {{Knežević, Marina}}, title = {{Tematska analiza digitalnih i tiskanih promidžbenih materijala Turističke zajednice Primorsko-goranske županije}}, } @mastersthesis{fpzg:80, author = {{Bencun, Ida}}, title = {{Uključenost građana: analiza Facebook stranica HDZ-a, SDP-a i MOST-a tijekom predizborne kampanje za parlament 2015.}}, } @mastersthesis{fpzg:64, author = {{Grujoski, Mirna}}, title = {{Usporedba online komunikacije novih muzeja i konvencionalnih muzeja grada Zagreba: analiza sadržaja na Facebooku}}, } @mastersthesis{fpzg:78, author = {{Bežovan, Mijo}}, title = {{Etnografski dokumentarni film kao žanr: Primjer prikaza perspektive mladih iz ruralnih dijelova Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:88, author = {{Banovec, Brigita}}, title = {{Krizno komuniciranje Hrvatskih željeznica}}, } @mastersthesis{fpzg:90, author = {{Žužak, Domagoj}}, title = {{Krizno komuniciranje u zrakoplovnoj industriji - komparativna analiza Air France i Malasyia Airlinesa}}, } @mastersthesis{fpzg:107, author = {{Marochini, Tibor}}, title = {{Videonovinarstvo u digitalnim medijima}}, } @mastersthesis{fpzg:159, author = {{Juričev-Sudac, Karla}}, title = {{Analiza online komunikacije najvećih skloništa za nezbrinute životinje u Hrvatskoj (studija slučaja)}}, } @mastersthesis{fpzg:96, author = {{Čolaković, Dora}}, title = {{Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:113, author = {{Skelin, Tea}}, title = {{Spolni i rodni stereotipi na hrvatskim portalima usporedba portala Index.hr i Večernj.hr}}, } @mastersthesis{fpzg:119, author = {{Gotovac, Tina}}, title = {{Strateški odnosi s javnošću u knjižničnom sektoru: slučaj hrvatskih narodnih knjižnica}}, } @mastersthesis{fpzg:104, author = {{Mihaljević, Anja}}, title = {{Uloga interneta i društvenih mreža u radu neprofitnih organizacija u Hrvatskoj: studija slučaja udruge "Mogu sve"}}, }