Jensch, M. L. (2025). Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341
Jensch, Marija Lena. "Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija." Graduate thesis, VERN University , 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341
Jensch, Marija Lena. "Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija." Graduate thesis, VERN University , 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341
Jensch, M. L. (2025). 'Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija', Graduate thesis, VERN University , accessed 15 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341
Jensch ML. Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2025 [cited 2025 April 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341
M. L. Jensch, "Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2025. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341