graduate thesis
Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija

Jensch, Marija Lena
VERN University

Cite this document

Jensch, M. L. (2025). Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341

Jensch, Marija Lena. "Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija." Graduate thesis, VERN University , 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341

Jensch, Marija Lena. "Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija." Graduate thesis, VERN University , 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341

Jensch, M. L. (2025). 'Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija', Graduate thesis, VERN University , accessed 15 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341

Jensch ML. Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2025 [cited 2025 April 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341

M. L. Jensch, "Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2025. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341

Please login to the repository to save this object to your list.