prikaz prve stranice dokumenta Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza

Franković, Sanja
VERN University

Cite this document

Franković, S. (2019). Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186

Franković, Sanja. "Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186

Franković, Sanja. "Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186

Franković, S. (2019). 'Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 25 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186

Franković S. Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186

S. Franković, "Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186

Please login to the repository to save this object to your list.