prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu

Mažuran, Tina
VERN University

Cite this document

Mažuran, T. (2018). Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:028946

Mažuran, Tina. "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:028946

Mažuran, Tina. "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:028946

Mažuran, T. (2018). 'Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:028946

Mažuran T. Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:028946

T. Mažuran, "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:028946

Please login to the repository to save this object to your list.