pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn vern:2952 thesis "Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća" "Krezo, Šimun" vern:2929 thesis "Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka" "Marić, Dino" vern:2915 thesis "Analiza mogućnosti unaprjeđenja ponude i promocije odabranog turističkog subjekta" "Čivljak, Antonia" vern:2860 thesis "Analiza primjene digitalne marketinške komunikacije u hrvatskom privatnom zdravstvu" "Šavorić, Marija" vern:2705 thesis "Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama" "Klasnić, Ana" vern:2704 thesis "Analiza primjene koncepta minimalizma u oglašavanju" "Ivančić, Mihaela" vern:2787 thesis "Komparativna analiza primjene digitalnog marketinga malih poduzeća na tržištu Hrvatske i Bosne i Hercegovine" "Džajić, Dragana" vern:2611 thesis "Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera" "Tot, Nika" vern:2528 thesis "Analiza strategije marketinškog komuniciranja na primjeru odabranog trgovačkog centra" "Krstulović, Helena" vern:2540 thesis "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije u svrhu unapređenja poslovanja odabrane destilerije" "Brigljević, Julija" vern:2510 thesis "Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava" "Fruk, Petar" vern:2589 thesis "Prijedlog marketinške komunikacije Ansambla Lado: slučaj projekta Lado Electro" "Mikačić, Dea" vern:2420 thesis "Praćenje i analiza rezultata Google oglašavanja: studija odabranog slučaja" "Klarić, Dragan" vern:2411 thesis "Istraživanje tržišta u svrhu tržišne diferencijacije na primjeru usluge dugoročnog najma vozila" "Vidović, Dina" vern:2412 thesis "Prijedlog aktivnosti online promocije za odabrani ronilački klub" "Šijanski, Valentin" vern:2253 thesis "Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji" "Čulo, Lucija" vern:2286 thesis "Prijedlog promocijske strategije u funkciji brendiranja odabrane vinarije" "Bach, Dominik" vern:2112 thesis "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije" "Tomas, Diana" vern:2099 thesis "Komparativna analiza korištenja društvenih mreža Facebook i Instagram tijekom Europskog nogometnog prvenstva 2020." "Kaliman, Leo" vern:2033 thesis "Ispitivanje kulturnih i umjetničkih preferencija mladih na primjeru odabrane kulturne institucije" "Puljizević, Antun" vern:1988 thesis "Prijedlog aktivnosti društveno odgovornog poslovanja na primjeru odabranog tekstilnog poduzeća" "Tomiek, Sonja" vern:1985 thesis "Ispitivanje razvojnog potencijala livestreaminga na regionalnom tržištu" "Novoselec, David" vern:1987 thesis "Prijedlog gerilske kampanje za odabrano poduzeće" "Harčević, Ariana" vern:1986 thesis "Analiza sponzorstva u funkciji promocije profesionalnoga sporta na primjeru odabranoga košarkaškog kluba" "Gašpar, Rafael" vern:1808 thesis "Strategija integrirane marketinške komunikacije za smještajne objekte odabranog poljoprivrednog gospodarstva" "Duspara, Lucija Antonela" vern:1785 thesis "Istraživanje tržišta u funkciji uvođenja nove usluge u ponudu odabrane privatne poliklinike" "Čandrlić, Jelena" vern:1625 thesis "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda" "Cvitić, Tomislava" vern:1538 thesis "Primjena statističkih metoda sustava upravljanja kvalitetom u funkciji unaprjeđivanja poslovnih procesa odabrane kompanije" "Kušt, Elena" vern:1542 thesis "Marketinški i financijski aspekt razvoja novog proizvoda na primjeru trajektne luke Tkon" "Grbin, Luka" vern:1529 thesis "Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište" "Đurić, Nikolina" vern:1526 thesis "Usporedba financijskih pokazatelja poslovanja i percepcije vrijednosti brendova odabranih telekomunikacijskih operatera na hrvatskom tržištu" "Madirazza, Nikša" vern:1351 thesis "Analiza percepcije mladih u regiji o društveno odgovornom poslovanju na primjeru odabrane bankarske grupe" "Mrkonjić, Zrinka" vern:1289 thesis "Oblikovanje promocijskog programa u funkciji rebrandinga odabranog restorana" "Strikić, Luka" vern:1423 thesis "Istraživanje upoznatosti studenata s uslugama start-up inkubatora radi razvoja poduzetničkih projekata" "Gvajec, Ivan Pavao" vern:1422 thesis "Navike studenata pri konzumaciji medijskog sadržaja i korištenju medija" "Vuraić, Bernarda" vern:1237 thesis "Analiza učinkovitosti internetskog marketinga na primjeru odabranog poduzeća" "Marenić, Daria" vern:1145 thesis "Strategija integrirane marketinške komunikacije novog wedding resorta u funkciji jačanja turizma vjenčanja" "Kukec, Valentina" vern:1144 thesis "Uloga digitalnih komunikacijskih kanala u promociji turističke zajednice grada Zagreba" "Prevendar, Lea" vern:1118 thesis "Stavovi i motivi kupnje prehrambenih proizvoda na sniženjima : primjer studentske populacije" "Borovec, Filip" vern:1114 thesis "Istraživanje zadovoljstva građana Samobora uslugama i komunikacijom gradskih službi" "Cvetković, Daniel" vern:1073 thesis "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje" "Piplica, Josipa" vern:1076 thesis "Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije" "Čobanković, Ema" vern:1069 thesis "Unaprjeđenje odnosa s poslovnim potrošačima na primjeru odabranog poduzeća" "Kajgana, Marko" vern:1075 thesis "Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije" "Slačanac, Borna" vern:1020 thesis "Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača" "Perković, Petra" vern:959 thesis "Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije" "Šućur, Melani" vern:816 thesis "Promocija projekta za razvoj umjetničke scene mladih u Vinkovcima" "Blažević, Branimir" vern:825 thesis "Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale" "Cvitić, Tomislava" vern:643 thesis "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda" "Peček, Anton" vern:550 thesis "Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja" "Brčić, Iva" vern:480 thesis "Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt" "Jurišić, Ivan" vern:444 thesis "Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija" "Juriša, Viktorija" vern:417 thesis "Ispitivanje utjecaja na donošenje odluke o odabiru mobilnih uređaja i tarifa za dječju populaciju" "Mrkonjić, Zrinka" vern:379 thesis "Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća" "Srnec, Stela" vern:357 thesis "Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije" "Janković, Anđela" vern:344 thesis "Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske" "Pavličić, Moreno" vern:148 thesis "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda" "Ileković, Lea" svkri:2649 dissertation "Upravljanje marketingom i kvalitetom u funkciji razvoja poslovnih sustava Republike Hrvatske" "Plantić Tadić, Diana"