@mastersthesis{vern:2929, author = {{Marić, Dino}}, title = {{Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka}}, } @mastersthesis{vern:2915, author = {{Čivljak, Antonia}}, title = {{Analiza mogućnosti unaprjeđenja ponude i promocije odabranog turističkog subjekta}}, } @mastersthesis{vern:2860, author = {{Šavorić, Marija}}, title = {{Analiza primjene digitalne marketinške komunikacije u hrvatskom privatnom zdravstvu}}, } @mastersthesis{vern:2705, author = {{Klasnić, Ana}}, title = {{Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{vern:2704, author = {{Ivančić, Mihaela}}, title = {{Analiza primjene koncepta minimalizma u oglašavanju}}, } @mastersthesis{vern:2787, author = {{Džajić, Dragana}}, title = {{Komparativna analiza primjene digitalnog marketinga malih poduzeća na tržištu Hrvatske i Bosne i Hercegovine}}, } @mastersthesis{vern:2611, author = {{Tot, Nika}}, title = {{Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera}}, } @mastersthesis{vern:2528, author = {{Krstulović, Helena}}, title = {{Analiza strategije marketinškog komuniciranja na primjeru odabranog trgovačkog centra}}, } @mastersthesis{vern:2540, author = {{Brigljević, Julija}}, title = {{Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije u svrhu unapređenja poslovanja odabrane destilerije}}, } @mastersthesis{vern:2510, author = {{Fruk, Petar}}, title = {{Primjena koncepta marketinga odnosa na hrvatskom tržištu osiguravajućih društava}}, } @mastersthesis{vern:2589, author = {{Mikačić, Dea}}, title = {{Prijedlog marketinške komunikacije Ansambla Lado: slučaj projekta Lado Electro}}, } @mastersthesis{vern:2420, author = {{Klarić, Dragan}}, title = {{Praćenje i analiza rezultata Google oglašavanja: studija odabranog slučaja}}, } @mastersthesis{vern:2411, author = {{Vidović, Dina}}, title = {{Istraživanje tržišta u svrhu tržišne diferencijacije na primjeru usluge dugoročnog najma vozila}}, } @mastersthesis{vern:2412, author = {{Šijanski, Valentin}}, title = {{Prijedlog aktivnosti online promocije za odabrani ronilački klub}}, } @mastersthesis{vern:2253, author = {{Čulo, Lucija}}, title = {{Analiza utjecaja neuromarketinga na odlučivanje mladih o kupnji}}, } @mastersthesis{vern:2286, author = {{Bach, Dominik}}, title = {{Prijedlog promocijske strategije u funkciji brendiranja odabrane vinarije}}, } @mastersthesis{vern:2112, author = {{Tomas, Diana}}, title = {{Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije}}, } @mastersthesis{vern:2099, author = {{Kaliman, Leo}}, title = {{Komparativna analiza korištenja društvenih mreža Facebook i Instagram tijekom Europskog nogometnog prvenstva 2020.}}, } @mastersthesis{vern:2033, author = {{Puljizević, Antun}}, title = {{Ispitivanje kulturnih i umjetničkih preferencija mladih na primjeru odabrane kulturne institucije}}, } @mastersthesis{vern:1988, author = {{Tomiek, Sonja}}, title = {{Prijedlog aktivnosti društveno odgovornog poslovanja na primjeru odabranog tekstilnog poduzeća}}, } @mastersthesis{vern:1985, author = {{Novoselec, David}}, title = {{Ispitivanje razvojnog potencijala livestreaminga na regionalnom tržištu}}, } @mastersthesis{vern:1987, author = {{Harčević, Ariana}}, title = {{Prijedlog gerilske kampanje za odabrano poduzeće}}, } @mastersthesis{vern:1986, author = {{Gašpar, Rafael}}, title = {{Analiza sponzorstva u funkciji promocije profesionalnoga sporta na primjeru odabranoga košarkaškog kluba}}, } @mastersthesis{vern:1808, author = {{Duspara, Lucija Antonela}}, title = {{Strategija integrirane marketinške komunikacije za smještajne objekte odabranog poljoprivrednog gospodarstva}}, } @mastersthesis{vern:1785, author = {{Čandrlić, Jelena}}, title = {{Istraživanje tržišta u funkciji uvođenja nove usluge u ponudu odabrane privatne poliklinike}}, } @mastersthesis{vern:1625, author = {{Cvitić, Tomislava}}, title = {{Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda}}, } @mastersthesis{vern:1538, author = {{Kušt, Elena}}, title = {{Primjena statističkih metoda sustava upravljanja kvalitetom u funkciji unaprjeđivanja poslovnih procesa odabrane kompanije}}, } @mastersthesis{vern:1542, author = {{Grbin, Luka}}, title = {{Marketinški i financijski aspekt razvoja novog proizvoda na primjeru trajektne luke Tkon}}, } @mastersthesis{vern:1529, author = {{Đurić, Nikolina}}, title = {{Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište}}, } @mastersthesis{vern:1526, author = {{Madirazza, Nikša}}, title = {{Usporedba financijskih pokazatelja poslovanja i percepcije vrijednosti brendova odabranih telekomunikacijskih operatera na hrvatskom tržištu}}, } @mastersthesis{vern:1351, author = {{Mrkonjić, Zrinka}}, title = {{Analiza percepcije mladih u regiji o društveno odgovornom poslovanju na primjeru odabrane bankarske grupe}}, } @mastersthesis{vern:1289, author = {{Strikić, Luka}}, title = {{Oblikovanje promocijskog programa u funkciji rebrandinga odabranog restorana}}, } @mastersthesis{vern:1423, author = {{Gvajec, Ivan Pavao}}, title = {{Istraživanje upoznatosti studenata s uslugama start-up inkubatora radi razvoja poduzetničkih projekata}}, } @mastersthesis{vern:1422, author = {{Vuraić, Bernarda}}, title = {{Navike studenata pri konzumaciji medijskog sadržaja i korištenju medija}}, } @mastersthesis{vern:1237, author = {{Marenić, Daria}}, title = {{Analiza učinkovitosti internetskog marketinga na primjeru odabranog poduzeća}}, } @mastersthesis{vern:1145, author = {{Kukec, Valentina}}, title = {{Strategija integrirane marketinške komunikacije novog wedding resorta u funkciji jačanja turizma vjenčanja}}, } @mastersthesis{vern:1144, author = {{Prevendar, Lea}}, title = {{Uloga digitalnih komunikacijskih kanala u promociji turističke zajednice grada Zagreba}}, } @mastersthesis{vern:1118, author = {{Borovec, Filip}}, title = {{Stavovi i motivi kupnje prehrambenih proizvoda na sniženjima : primjer studentske populacije}}, } @mastersthesis{vern:1114, author = {{Cvetković, Daniel}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva građana Samobora uslugama i komunikacijom gradskih službi}}, } @mastersthesis{vern:1073, author = {{Piplica, Josipa}}, title = {{Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje}}, } @mastersthesis{vern:1076, author = {{Čobanković, Ema}}, title = {{Analiza integriranog marketinškog komuniciranja hrvatskih vinarija u funkciji unapređenja promocijske strategije odabrane vinarije}}, } @mastersthesis{vern:1069, author = {{Kajgana, Marko}}, title = {{Unaprjeđenje odnosa s poslovnim potrošačima na primjeru odabranog poduzeća}}, } @mastersthesis{vern:1075, author = {{Slačanac, Borna}}, title = {{Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije}}, } @mastersthesis{vern:1020, author = {{Perković, Petra}}, title = {{Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača}}, } @mastersthesis{vern:959, author = {{Šućur, Melani}}, title = {{Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije}}, } @mastersthesis{vern:816, author = {{Blažević, Branimir}}, title = {{Promocija projekta za razvoj umjetničke scene mladih u Vinkovcima}}, } @mastersthesis{vern:825, author = {{Cvitić, Tomislava}}, title = {{Unaprjeđenje marketinške komunikacije odabranog poduzeća s fokusom na evente i digitalne komunikacijske kanale}}, } @mastersthesis{vern:643, author = {{Peček, Anton}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda}}, } @mastersthesis{vern:550, author = {{Brčić, Iva}}, title = {{Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja}}, } @mastersthesis{vern:480, author = {{Jurišić, Ivan}}, title = {{Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt}}, } @mastersthesis{vern:444, author = {{Juriša, Viktorija}}, title = {{Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija}}, } @mastersthesis{vern:417, author = {{Mrkonjić, Zrinka}}, title = {{Ispitivanje utjecaja na donošenje odluke o odabiru mobilnih uređaja i tarifa za dječju populaciju}}, } @mastersthesis{vern:379, author = {{Srnec, Stela}}, title = {{Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća}}, } @mastersthesis{vern:357, author = {{Janković, Anđela}}, title = {{Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije}}, } @mastersthesis{vern:344, author = {{Pavličić, Moreno}}, title = {{Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{vern:148, author = {{Ileković, Lea}}, title = {{Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda}}, } @phdthesis{svkri:2649, author = {{Plantić Tadić, Diana}}, title = {{Upravljanje marketingom i kvalitetom u funkciji razvoja poslovnih sustava Republike Hrvatske}}, }